سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوزر پسورد نود 32 , یوزر پسورد جدید nod32 , یوزر پسورد nod32 ,

محمد بیباک - کی فکر می کرد

    نظر

دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد بیباک بنام کی فکر می کرد

mohammad bibak - ki fekr mikard

برای دانلود آهنگ mohammad bibak - ki fekr mikard به ادامه مطلب بروید

دانلود با کیفیت 320 

سرور1    سرور2

متن آهنگ جدید محمد بیباک بنام کی فکر میکرد :

بازم من منه مغرور با تو لج کردم الان تنهام
میدونم من میدونم یکسال شد نیستی تو میدونم
میری تو ولی میری تو منم تنهاتر از قبلم میمونم
من تنهام ببین دوباره رفتی تو از فردا بگی
من تنهام ببین ولی تو نیستی تا از دردام بگی
کاش الان بودی کاش الان بودی ولی نیستی تو نه نه نه
من تنهام ببین دوباره رفتی تا از فردا بگی
من تنهام ببین ولی تو نیستی تا از دردام بگی
کاش الان بودی کاش الان بودی ولی نیستی تو نه نه نه

??????

آهنگ جدید محمد بیباک بنام کی فکر میکرد

??????

حرفات پر ترکش بود هیچی نگفتمو دردش موند
من گذاشتم ارزش روت هیشکیم نپرسید چه مرگش بود
سعی میکردم غلبه کنم ولی برعکس باعث صدمه شدم
دوستام هر چی بود پشت سرت گفتنو دیدی که هنوزم طرف توام
چون من آدم خونسردیم اینو خوب فهمیدم
حتی باجنبه ترین آدما هم بعضی وقتا زود رنج میشن
ساکت موندمو صبر کردم تویه مخ ردی رو درک کردم
با خود اصلیمم فرق کردم پس چی شد که ترسیدی برگردم
کندی ولی شیرین نیست نه هر چی که میریم پیشتر
میفهمم رو همه چی فاز منفی داشتی هر حرکتی زدم فاز بر میداشتی
کی فکر میکرد یهو بری زیر پلکات گود رفت حیف شده نیست
خالی کردی تو دقو دلیت بیدار شو دورت آدمای فیکو ببین
من تنهام ببین دوباره رفتی تا از فردا بگی
من تنهام ببین ولی تو نیستی تا از دردام بگی
کاش الان بودی کاش الان بودی ولی نیستی تو نه نه نه
من تنهام ببین دوباره رفتی تا از فردا بگی
من تنهام ببین ولی تو نیستی تا از دردام بگی
کاش الان بودی کاش الان بودی ولی نیستی تو نه نه نه