سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یوزر پسورد نود 32 , یوزر پسورد جدید nod32 , یوزر پسورد nod32 ,

دانلود Z Dictionary - نرم افزار فرهنگ لغت سه حالته

دانلود دیکشنریداشتن یک نرم افزار فرهنگ لغت بر روی کامپیوتر همواره یکی از نیازهای ضروری بوده و در موارد احتیاج کمک بزرگی محسوب می شود. 
فرهنگ لغت Z Dictionary دارای ویژگی هایی است که آن را با بقیه نرم افزار ها معرفی شده در همین رابطه کمی متمایز می کند. این فرهنگ لغت شامل 118,168 مورد انگلیسى به فارسى و 28,426 مورد انگلیسى به انگلیسى و 44,786 مورد فارسى به انگلیسى که در مجموع 191,380 مورد معنى مى باشد.
ویژگی جالبی که این نرم افزار دارد این است که برای پیدا کردن معنی هر لغت تنها کافی است تا کلمه مورد نظر خود را در هر کجا (فایل های متنی، اینترنت و ...) انتخاب کنید و دکمه کپی را بزنید با اجرای این نرم افزار معنی کلمه را به انگلیسی و فارسی مشاهده خواهید کرد. در واقع این نرم افزار به گونه برنامه ریزی شده است که هر متنی را که شما کپی می کنید و وارد ClipBoard ویندوز می شود، به صورت خودکار آن را از ClipBoard فراخوانی می کند و معنی آن را نمایش می دهد.

 

ادامه مطلب...

Skype - تماس رایگان با خارج از کشور

skypeSkype 6.5.73.158 Final نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است  که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

ادامه مطلب...

یوزرنیم و پسورد نود 32 تاریخ 22 3 1392 , free username password

یوزرنیم پسورد نود 32 تاریخ 22 3 92

nod32 key username & password 13/June/2013

برای دیدن یوزرنیم پسورد لطفا به ادامه مطلب بروید ....

ادامه مطلب....... see more click here

 

ادامه مطلب...

Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final + android + ios - یاهو مسنجر

yahoo messengerYahoo! Messenger 11.5.0.228 Final کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. 

نسخه موبایل نرم افزار Yahoo! Messenger شما را همیشه و همه جا online نگه می دارد. از ویژگی های این نسخه اتصال سریع، لینک به فیس بوک و ... می باشد.

yahoo messenger 2.2.8 برای ios

yahoo messenger 1.8.3 برای android

برای دانلود به ادامه مطلب بروید .....
 
دانلود نرم افزار yahoo messenger,دانلود نرم افزار یاهو مسنجر آخرین ورژن,یاهو,یاهومسنجر,دانلود یاهو مسنجر,دانلود یاهو مسنجر اندروید,دانلود یاهو مسنجر آیفون,دانلود یاهو مسنجر آیپد,دانلود آخرین ورژن یاهو مسنجر,دانلود پلاگین یاهو مسنجر,دانلود yahoo messenger,download yahoo messenger,دانلود یاهو مسنجر 8,دانلود یاهو مسنجر 9,دانلود یاهو مسنجر 2013,دانلود یاهو مسنجر 11.5,دانلود یاهو مسنجر 12,دانلود یاهو مسنجر ویندوز 7,



ادامه مطلب...

یوزرنیم و پسورد نود 32 تاریخ 21 3 1392 , free username password

    نظر

یوزرنیم پسورد نود 32 تاریخ 21 3 92

nod32 key username & password 12/June/2013

برای دیدن یوزرنیم پسورد لطفا به ادامه مطلب بروید ....

ادامه مطلب....... see more click here

 

ادامه مطلب...